Sedište Novi Sad
Bulevar Oslobođenja 2A
Tel: 021 530 111, 530 024

Srb / Eng

Savetnik banke u poseti klijentu obradjuje kreditni zahtev putem tableta

Novosti

Centar za tehničku pomoć EFSE fonda podržao Opportunity banku u razvoju aplikacije koja omogućava unapređenje finansijskih usluga poljoprivrednicima

  12-01-2017 Novosti »

Nova mobilna aplikacija obezbeđuje brz odgovor na kreditni zahtev

Frankfurt i Novi Sad, Srbija, 12.01.2017. – Centar za tehničku pomoć Evropskog fonda za jugoistočnu Evropu (EFSE DF) pružio je podršku Opportunity banci u fazi razvoja aplikacije za pametne telefone koja Banci omogućava bolji pristup malim poljoprivrednim proizvođačima u ruralnim delovima Srbije.

Banka je, preko svojih 77 savetnika za rad sa poljopriprivrednicima, u mogućnosti da na licu mesta prikuplja podatke neophodne u kreditnom procesu o obradivoj površini, očekivanim prinosima i vremenskim uslovima. Aplikacija zatim sprovodi preliminarnu analizu i istovremeno daje potencijalnom klijentu odgovor da li zadovoljava potrebne kriterijume, kao i informaciju o iznosu i ročnosti potencijalnog kredita. Takođe, sa ovakvim savremenim načinom prikupljanja podataka i odobravanja kredita, savetnici Banke imaju mogućnost da više vremena provedu na terenu i da time povećavaju dostupnost finansijskih usluga poljoprivrednim proizvođačima.

Predsedavajući Odbora Centra za tehničku pomoć EFSE, Markus Aschendorf izjavio je: „Zadovoljstvo nam je da podržimo inovativni pristup Opportunity banke u pružanju kreditnih usluga poljoprivrednicima. Ovo rešenje će doprineti cilju EFSE-a da poveća dostupnost finansijskih proizvoda u ruralnim oblastima u kojima je dostupnost kredita mala ili je uopšte i nema. 

Predsednik Izvršnog odbora Opportunity banke, Vladimir Vukotić je izjavio: “Izuzetno nam je drago što je jedna renomirana evropska finansijska institucija kao što je EFSE prepoznala stalnu težnju Opportunity banke da omogući pristup finansijskim uslugama za klijente iz seoskih sredina kojima je taj pristup otežan ili čak nepostojeći. Finansijska podrška koju nam je obezbedio EFSE Centar za tehničku pomoć za razvoj ove smart aplikacije omogućila nam je da pojednostavimo proces odobrenja kredita za ovu ciljnu grupu klijenata, kojoj je izuzetno bitno da može na licu mesta i bez odlaska u banku da dobije preliminarnu informaciju o mogućnostima finansiranja kao i svim uslovima odobrenog kredita. Time se Opportunity banci otvara mogućnost za još veću finansijsku inkluziju klijenata iz ovog segmenta.“