Sedište Novi Sad
Bulevar Oslobođenja 2A
Tel: 021 530 111, 530 024

Srb / Eng

Social rating

Novosti

OPPORTUNITY BANKA I U 2016-oj ZVANIČNO POTVRĐENA KAO BANKA KOJA POŠTUJE I ŠTITI SVOJE KLIJENTE

  01-06-2016 Novosti »

Social Rating 2016


Opportunity banka je i ove godine, ponovo ispunila sve uslove za dobijanje prestižnog Sertifikata o zaštiti klijenata u okviru globalnog projekta „Smart Campaign“ koji ima za cilj sprovođenje principa zaštite klijenata u svetskoj mikrofinansijskoj industriji.

Sertifikat je potvrda da Opportunity banka u svom svakodnevnom radu stavlja klijente na prvo mesto uz ispunjavanje najviših standarda poslovanja i jedina smo finansijska institucija u Srbiji sa ovim sertifikatom.

Sam proces sertifikacije bio je izuzetno detaljan i vođen je od strane italijanske nezavisne rejting agencije “Microfinanza Rating” iz Milana u ime projekta “Smart Campaign” (www.smartcampaign.org ) koja je u sklopu procesa sertifikacije procenjivala neke od glavnih  principa, kao što su zaštita klijenata od prezaduženosti, transparentnost u radu, zaštita podataka o klijentima, rešavanje prigovora klijenata itd. Procena je uključivala politike, procedure, obuke zaposlenih, marketinške aktivnosti i poslovne procese Opportunity banke u odnosu na set od 30 standarda koji su definisani Principima zaštite klijenata.

Ove godine, Opportunity banka je dobila i visoku ocenu "A" za socijalni rejting koja potvrđuje Opportunity kao banku koja ispunjava svoju socijalnu misiju u smislu omogućavanja ljudima sa otežanim pristupom finansijskim uslugama da unaprede i poboljšaju svoje živote, budućnost svoje dece i svoje lokalne zajednice pružanjem finansijskih usluga i edukacijom. Zajedno, ova dva sertifikata predstavljaju zvaničnu potvrdu da Opportunity banka klijente tretira s maksimumom poštovanja i stvara dodatnu vrednost svojim kreditima, što dodatno potvrđuje i rast broja klijenata i kreditnog portfelja banke. 

Za Opportunity banku ovo je velik uspeh, jer nema mnogo mikrofinansijskih institucija u svetu sa ovako visokom ocenom. Banka, od 2014. godine sprovodi sistematsko merenje socijalnih performansi kroz: 

- merenje broja radnih mesta koja su kreirana ili sačuvana kreditima koje je isplatila Opportunity banka

- merenje uticaja isplaćenih kredita na klijente u smislu porasta njihovog kućnog budžeta i životnog standarda

- merenje udela ekonomski ugroženih klijenata sa otežanim pristupom finansijskim uslugama

- merenje udela klijenata iz ruralnih sredina i zabačenih krajeva Srbije gde je ograničeno prisustvo drugih banaka, što Opportunity banka prevazilazi terenskim radom i obilaskom klijenata

Ova zvanična i priznata sertifikacija sada i zvanično potvrđuje da se Opportunity banka razlikuje od ostalih banaka u Srbiji komercijalnog i profitno orijentisanog tipa, po tome što osim finansijskih, postavlja i meri i socijalne ciljeve u smislu otvaranja novih mogućnosti za nezaposlene i ekonomski ugrožene kroz podršku privatnom preduzetništvu.  Uz nastavak kreditne podrške preduzetnicima i malom biznisu, kao i segmentu malih mešovitih poljoprivrednih gazdinstava, ostvarivanje i merenje socijalnih performansi jedan je od prioriteta u poslovanju Opportunity banke.

Detaljan izveštaj možete pogledati OVDE